APD shpall vendin vakant për pozicionin drejtues/ 10 mars 2021
Autoriteti Portual Durrës shpall vakant pozicionin e Drejtorit të Drejtorisë së Kontratave, pranë Divizionit Juridik. Afati i aplikimeve nis nga dita e sotme, 10.03.2021 deri më datë 16.03.2021
Përgjegjësitë
dhe detyrat kryesore:
Zbaton me përpikmëri dhe në nivel të lartë profesional të gjitha detyrat e ngarkuara dhe të marra përsipër.
Drejton, administron dhe mbikqyr punën e kryer nga përgjegjësit dhe specialistët e dy sektorëve në varësi, Sektori i Kontratave Koncensionare dhe Sektorin e Kontratave të Shërbimeve dhe Administrimi i Pronave.
Jep përgjigje ligjore për problemet specifike që mbulon sipas detyrave që i ngarkohen brenda zyrës si dhe përpunon propozime lidhur me trajtimin e çeshtjeve të ndryshme me karakter profesional dhe teknik, sipas fushave që mbulon zyra.
Është përgjegjës për cilësinë dhe saktësinë e materialeve të përgatitura.
Punon në vazhdimësi për rritjen e aftësive vetjake profesionale, në funksion të plotësimit sa më të mirë të detyrës së ngarkuar, por edhe në njohjen dhe zbatimin e legjislacionit në fuqi.
Merr pjesë në grupet që ngrihen për të verifikuar në terren pasuritë.
Dhënien e mendimit përsa i përket kontratave, sa herë që kjo i kërkohet por pa u kufizuar.
Bashkëpunon me sektorët e tjerë të Drejtorisë , por pa u kufizuar, në lidhje me adresimin e duhur për zgjidhjen e problematikave që rrjedhin gjatë administrimit të punës së dy sektorëve në varësi.
Verifikon problemet e pronësisë të raportuara nga përgjegjësi i Sektorit të Kontratave të Shërbimeve dhe Administrimi i Pronave dhe ofron asistencë për të zgjidhur problemet e dala.
Verifikon problemet me shoqëritë koncesionare të raportuara nga përgjegjësi i Sektorit të Kontratave Koncensionare dhe ofron asistencë për të zgjidhur problemet e dala.
Rishikon praktikat e ndryshme juridike, ligjore në lidhje me ndryshimet e mundshme të pasurive të paluajtëshme si leje prishje, leje ndërtimi, etj.
Siguron që të gjithë marrëveshjet dhe/ose kontratat e lidhura nga APD të jenë në përputhje dhe në zbatim të legjislacionit shqiptar të zbatueshëm.
Ka të drejtë të ndjekë trajnime profesionale në të gjitha fushat me objektivin për të përmirësuar aftësitë e tyre personale dhe kompetencat.
Merr pjesë dhe organizon grupe pune me urdhër të Drejtorit të Përgjithshëm Ekzekutiv për hartimin dhe rishikimin e kontratave, rregulloreve etj.
Vepron me një sjellje etike dhe profesionale duke përmbushur standardet e kërkuara dhe siguron që ligjet, rregulloret dhe kodet shqiptare respektohen gjithmonë.
Në cilësinë e Drejtorit të Drejtorisë merr ka përgjegjësi të kontrollojë nëse punonjësit në varësi zbatojnë rregullat e etikes në kontaktet zyrtare me eproret dhe koleget e tyre, si dhe propozon ose merr masat e duhura disiplinore për shkeljet e tyre.
Arsimimi
dhe eksperienca
Të ketë përfunduar studimet e larta universitare në Fakultetin Juridik ose Shkenca Ekonomike/Management.
Diplomë të Nivelit të dytë, “Master Shkencor/Profesional” apo të barazvlefshme me të sipas parashikimit në legjislacionin në fuqi për arsimin e lartë.
Trajnime profesionale apo pjesëmarrje në konferenca kombëtare apo ndërkombëtare në fushën e menaxhimit të burimeve njerëzore.
Të ketë një eksperiencë pune 5 vjet në profesion.
Të ketë njohuri në një gjuhë të huaj.
Kualifikime shtesë, trajnime, aftësi, njohuri, attribute personale, mjeshtëri dhe/ ose përvojë që do të jepte një performance efikase më të lartë të punës.
Aftësi
dhe kompetenca kryesore
Të ketë njohuri shumë të mira të
kuadrit ligjor, nënligjor në fushën e hapësirës detare dhe menaxhimit të
burimeve njerëzore.
Shkathtësi të lartë në menaxhim,
organizim, caktim të objektivave dhe planifikim.
Aftësi në komunikim me eproret, kolegët dhe vartësit.
Aftësi të organizimit dhe të
drejtimit të punës në grup, aftësi gjykimi dhe hartimi të dokumentave të
ndryshëm.
Dokumentacioni që duhet të dorëzohet nga aplikantet brenda datës, 16.03.2021: