Në vitin 1938, flotës sonë i kishin mbetur 46 varka druri, 50 deri 300 ton secila, me tonazh të përgjithshëm prej 2845 ton.
Numri i anijeve shqiptare në vite:
-në vitin 1912- 500 copë barka
-në vitin 1918- 7 copë barka
-në vitin 1928- 60 copë barka
– në vitin 1938- 46 copë barka
Në vitin 1943, Porti i Durrësit kishte disa agjenci që merreshin me proceset e përpunimit të mallrave:
Porti i Durrësit, në këtë periudhë kishte peshën kryesore në transportin detar, ku u rrit prodhimi i naftës bruto(nga 108 mijë ton me 1938, në 155 mijë ton në 1942, i qymyrit, i bitumit, i kromit, i cigareve, lëndës së drurit etj, që ndikuan në rritjen e vëllimit të transportit detar. Përpunimi i mallrave si në lashtësi e deri në vitin 1944 kryhej me krahë dhe me bigat e anijeve. Nevoja për mirëmbajtjen dhe riparimin e mjeteve detare çoi në fillesat e kantierit detar të Durrësit.